Oleh Netizen

YB sampai 4 penggal 5 penggal ada yang 6 penggal ada yang 7 penggal semua ni sepatutnya tak berlaku tak kisah lah parti mana sekali pun.

Umur dah 65,70,80,97 ini umur bukan muda nak jaga kawasan dan rakyat.

YB-YB kena muda baru mereka boleh berkhimat dengan baik.

Kot jadi YB tapi tak lawat kawasan harap kepada pegawai khas jer nak jadi apa.

Sama macam jadi duta taraf menteri tapi banyak duduk rumah dan masjid jer tak boleh juga walaupun bagus duduk masjid tu tapi untuk jawatan tak bagus la,datang parlimen dari 79 hari parlimen bersidang dia mampu datang 21 hari saja, contohnya tak bagus tu.

Menteri pun sama la kot semua umur 68 69 70 72 73 jadi menteri di Malaysia apa akan jadi pada negara… hebat macam mana pun dia manusia tetap bila umur tua kemampuan terbatas, bagi la yang muda muda dan yang baru, baru.

Nak kejar apa lagi yang dah 5 penggal YB.

— BebasNews

Leave a Reply